Αποστολές-Πληρωμές

Πληρωμές & Αποστολές

Καλώς ήλθατε στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.homefresh.gr.

Εάν επισκεφτείτε, γίνετε μέλος, ή αγοράσετε από το www.homefresh.gr θα πρέπει γνωρίζετε τα παρακάτω.
Όλες οι τιμές των προϊόντων που βλέπετε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα περιλαμβάνουν Φ.Π.Α. 24%

 

Διαδικασία παραγγελίας

Σε κάθε νέα παραγγελία που κάνετε από το κατάστημα μας, σας ενημερώνουμε πρώτα με ένα αυτοματοποιημένο e-mail για επιβεβαίωση της παραγγελίας σας στο e-mail που έχετε δηλώσει. Έπειτα ακολουθεί τηλεφωνική ενημέρωση, για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων και για τον τρόπο αποστολής. Συνεπώς θα πρέπει κατά τη δημιουργία του λογαριασμού σας να φροντίζετε για τα ακριβή στοιχεία σας (τηλέφωνο, e-mail, διεύθυνσης αποστολής, ονοματεπώνυμο) έτσι ώστε να είστε σίγουροι για την ορθή διαδικασία εκτέλεσης της παραγγελίας σας.

 

Τρόποι Αποστολής 

Οι αποστολές των προϊόντων μας γίνονται με δύο τρόπους και εξαρτάται από τον όγκο και το βάρος του αντικειμένου.

– Courier ΕΛΤΑ ΠΟΡΤΑ – ΠΟΡΤΑ 1 – 3 εργάσιμες ημέρες
– Μεταφορική Comvos  2 – 4 εργάσιμες ημέρες

Το κόστος της αποστολής στην πρώτη περίπτωση (Courier) αντιστοιχεί σε 4€ (με ΦΠΑ) ευρώ μέχρι το βάρος των 4 κιλών. Μετά η χρέωση ανέρχεται στα 1€ λεπτά του ευρώ ανά κιλό βάρους. Η παράδοση των προϊόντων γίνεται στην πόρτα σας μέσω των ΕΛΤΑ ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ. Έχουμε εξασφαλίσει για εσάς ελάχιστα μεταφορικά έξοδα σε κάθε παραγγελία.

Σχετικά με τον δεύτερο τρόπο παράδοσης (Μεταφορική Comvos) το κόστος είναι από 5,00€ έως και 50,00 ευρώ για παλέτα ανάλογα τον όγκο, τα προϊόντα με ειδική σήμανση για Δωρεάν μεταφορικά, το κόστος αποστολής για όλη την Ελλάδα είναι Δωρεάν.


Επίσης για τα προϊόντα με ειδική σήμανση δεν υπάρχει και κόστος αντικαταβολής.

Τρόποι Πληρωμής

1. Αντικαταβολή: Με την παραλαβή των προϊόντων που έχετε παραγγείλει εξοφλείτε και το οφειλόμενο ποσό στον συνεργάτη που σας έφερε την παραγγελία, τόσο απλά και ασφαλή. Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι στη μέθοδο της αντικαταβολής υπάρχει μια επιπλέον χρηματική επιβάρυνση 1,80€(+ΦΠΑ) σε κάθε σας παραγγελία.

2. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό: Αφού επιλέξετε τον συγκεκριμένο τρόπο πληρωμής κατά την παραγγελία σας, τότε πηγαίνετε στο τραπεζικό κατάστημα που σας προτείνεται από το σύστημα (Τράπεζα Eurobank) και καταθέτετε τα χρήματα. Σε περίπτωση που κάνετε μεταφορά ποσού από άλλη τράπεζα τότε θα πρέπει να επιλέξετε να επιβαρυνθείτε με το σύνολο των τραπεζικών εξόδων (καταθέτη-παραλήπτη) και όχι αμφοτέρων, σε αντίθετη περίπτωση επιβαρύνεστε με τα τραπεζικά έξοδα εμβάσματος από άλλη τράπεζα που είναι 4,00 ευρώ. Θα πρέπει να καταθέσετε και την τραπεζική προμήθεια για να ολοκληρωθεί η παραγγελία σας. Έπειτα επικοινωνείτε μαζί μας για να μας ενημερώσετε για την τραπεζική κατάθεση και αν σας ζητηθεί μας στέλνετε το αποδεικτικό κατάθεσης. Αυτό μπορείτε να το κάνετε τηλεφωνικά στο 2531022585, ή στο e-mail: info@homefresh.gr.

3. Πιστωτική κάρτα: Η χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας, στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με αυτήν για τα προϊόντα που αγοράσετε στο site μας, γίνεται μέσω του ασφαλούς συστήματος της Τράπεζας Eurobank. Τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας πληκτρολογούνται από εσάς σε σελίδα που φιλοξενείται στον web server της Τράπεζας Eurobank και αποστέλλονται στον κεντρικό server της τράπεζας με σύνδεση που προστατεύεται από το πρωτόκολλο SSL. Στην συνέχεια ο server της Τράπεζας Eurobank εγκρίνει ή απορρίπτει την συναλλαγή και το αποτέλεσμα εμφανίζεται πίσω στις σελίδες του homefresh.gr. Τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας δεν αποθηκεύονται πουθενά, και δεν αποστέλλονται σε κανένα στάδιο της διαδικασίας, στον server όπου φιλοξενείτε το homefresh.gr. Με την χρήση της πιστωτικής κάρτας έχετε το δικαίωμα να χρησιμοποιήσετε έως 12 άτοκες δόσεις.

Ο αριθμός των δόσεων εξαρτάται άμεσα από το ποσό της παραγγελίας σας.

Παρακάτω σας αναφέρουμε τα ποσό και τις δόσεις τους.


Από 100 ευρώ έως 500 ευρώ – 3 δόσεις
Από 501 ευρώ έως 700 ευρώ – 5 δόσεις
Από 701 ευρώ και άνω – 12 δόσεις


 

Πολιτική επιστροφής προϊόντων

Οι πελάτες του homefresh.gr διατηρούν το δικαίωμα να επιστρέψουν προϊόντα τα οποία παρέλαβαν μέσα σε 14 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής χωρίς καμία επιβάρυνση εκτός των μεταφορικών επιστροφής. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι τα προϊόντα να βρίσκονται στην κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν και να υπάρχει μαζί η απόδειξη πληρωμής. Συνιστούμε τον επισταμένο έλεγχο κατά την παραλαβή, έτσι ώστε να αποφευχθούν παραλαβές σε προϊόντα που δεν έφτασαν σε σας σε άριστη κατάσταση. Διατηρείτε το δικαίωμα επιστροφής των 14 ημερών μόνο όταν η αγορές έχουν γίνει ηλεκτρονικά από το homefresh.gr και όχι από το φυσικό κατάστημα ή υποκατάστημα μας. Για οποιαδήποτε απορία η διευκρίνιση σε θέματα σχετικά με τις επιστροφές παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο 2531022585 ή στο e-mail: info@homefresh.gr
*Εάν ένα προϊόν δεν είναι όπως έχει περιγραφεί στο site μας ή είναι ελαττωματικό, διατηρείτε το δικαίωμα να το επιστρέψετε (στην κατάσταση στην οποία το παραλάβατε).

Πολιτική ακύρωσης παραγγελίας
Ο πελάτης μπορεί να ακυρώσει άμεσα οποιαδήποτε παραγγελία της οποίας τα προϊόντα είναι σε κατάσταση συλλογής και για την οποία δεν έχουν αρχίσει οι διαδικασίες αποστολής και έκδοσης παραστατικών. Η ακύρωση γίνεται τηλεφωνικώς ή μέσω email. Τέλος θα πρέπει να γνωρίζετε ότι οι παραγγελίες εκτελούνται στην αρχή κάθε εργάσιμης ημέρας.

Επιστροφή χρημάτων
H επιστροφή χρημάτων ισχύει στις περιπτώσεις που η παραγγελία σας αφορά κάποιο προϊόν που έχει εξαντληθεί κι εσείς έχετε ήδη κάνει την πληρωμή σας με την πιστωτική σας κάρτα. Επίσης ισχύει αν έχει γίνει παραλαβή ελαττωματικού προϊόντος. Τέλος έχετε το δικαίωμα της επιστροφής χρημάτων στην περίπτωση που για κάποιο λόγο αργήσει αδικαιολόγητα η αποστολή της παραγγελίας σας και εσείς δεν έχετε ενημερωθεί για αυτό.

Εξυπηρέτηση πελατών
Σε περίπτωση που χρειαστείτε οποιαδήποτε βοήθεια ή διευκρίνηση μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2531022585 ή στο e-mail:info@homefresh.gr  για να σας κατατοπίσουμε και να σας βοηθήσουμε άμεσα.